Je vindt hier antwoord op al je vragen over een account aanmaken, wijzigen of verwijderen. Ons spaarprogramma, spaarpunten en productreviews en alle mogelijkheden en voordelen die je account te bieden heeft.
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn bezorg- of factuuradres aanpassen?
Antwoord
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Antwoord
Hoe meld ik me aan voor het spaarprogramma?
Antwoord
Kan ik mij uitschrijven van jullie e-mails?
Antwoord
Hoe meld ik me aan voor het spaarprogramma?
Antwoord
Ik heb geen spaarpunten gekregen voor mijn bestelling, wat nu?
Antwoord
Kan ik mij ook registreren als zakelijke klant?
Antwoord
Hoe plaats ik een productreview?
Antwoord
Meer over jouw account
Hieronder vind je per onderwerp meer vragen en antwoorden over je account:
Ben je er nog niet helemaal uit of heb je een ander verzoek? Neem contact met ons op en je wordt zo snel mogelijk geholpen door één van onze supportmedewerkers.
We zullen je uiterlijk binnen 24 uur verder helpen en streven ernaar om je in de meeste gevallen zelfs binnen 3 uur een reactie te geven!
Heel erg fijn, vlug bestelling in huis. Het is een aanrader.
„
Ria uit Lelystad 23-04-2025
“
Vlotte bezorging
„
Cilia uit Haarlem22-04-2025
“
Breiwebshop is een perfecte internetshop!
Snelle levering, schitterende collectie en goedkoop!
Leuke acties en kortingen ook.
En bij vragen of problemen, meteen adequaat antwoord en een oplossing. Ik heb de shop al aan 10-tallen anderen aanbevolen.
Cilia
„
Margje uit Oudehorne22-04-2025
“
Snel en netjes geleverd.
„
Marian uit Oss22-04-2025
“
Veel mooie wol voor betaalbare prijzen.
Ben er heel blij mee!!
„
Carla uit Hengelo 22-04-2025
“
Goede service en goede kwaliteit van garen. Snel levering.
„
Kevin uit Spijkenisse22-04-2025
“
Goede wol, snelle versturing, goede communicatie.
„
José uit Haarlem22-04-2025
“
Wel zo fijn als je in je hoofd al weet wat je wilt gaan haken en door breiweb al snel kan beginnen